|
Аслӣ » Сухани ин ҳафта
Мустафо Замонӣ аз ҷумлаи бозигаронест, ки тавониста
дар аввалин кори ҳунарии худ бо ифои нақши аслӣ дар маҷмўаи “Юсуфи паёмбар (а)”
таваҷҷўҳи мухотабонро ба худ ҷалб кунад. Албатта ин бозигари ҷавон дар ин
муддат иртиботи зиёде бо расонаҳо надошта ва тарҷеҳ дода то ин нақши ў бидуни
ҳеҷ гуна пешдоварӣ мавриди қазоват қарор гирад. Тайи фурсате, ки бароямон
муҳайё шуд, бо ў гуфтугў доштаем, ки ҳосили онро мехонед
...
идома »
|
(Қисмати аввал)
Сайидюнуси Истаравшанӣ,
коршиноси фалсафа ва ҳикмати исломӣ
Ахиран мақолае дар пойгоҳи http://www.centrasia.ru таҳти унвони “
...
идома »
|
Хидмати мусулмонҳо дар пешрафти илму маърифат танҳо ин набуд, ки илмро аз роҳи таҳқиқу иктишоф тараққӣ диҳанд, балки рўҳи махсусе ба қолаби он дамида ва ба василаи навиштану гуфтан, таҳриру нигориш ва мадрасаҳои олӣ онро дар дунё интишор доданд. Ва аз ин роҳ ба дунёи илму маорифи
...
идома »
|
Калимаи “усул” ҷамъи “асл” буда ва дар луғат ба маънои реша ва асос мебошад. Ва калимаи “дин” дар луғат ба маънои итоат ва подош омада, вале дар истилоҳ ба маънои эътиқод ба офаринандае барои ҷаҳон ва инсон ва дастуроти амалии мутаносиб бо ин ақоид мебошад. Аз ин рў, касоне, ки мутлақо мўътақид ба офаринандае нестанд ва пайдоиши падидаҳои ҷаҳонро тасодуфӣ медонанд, “бедин” номида мешаванд. Аммо касоне, ки мўътақид ба офаринандае барои ҷаҳон ҳастанд, ҳарчанд ақоид ва маросими динияшон ҳамроҳ бо инҳирофот ва хурофот бошад ҳам, “бодин” шумурда мешаванд. Ва бар ин асос, динҳои мавҷуд дар миёни инсонҳо, ба дини ҳақ ва дини ботил тақсим мешавад ва дини ҳақ иборат аст аз:
...
идома »
|
|
|
|
Тақвими мавзӯъҳо |
« Апрел 2024 » | Душ | Сеш | Чор | Пан | Ҷум | Шан | Якш | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Назарсанҷӣ |
Ҳамагӣ: 1 Меҳмонон: 1 Корбарон: 0 |
|